Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, maske kullanımı konusunda “Yüzümüzü, gülüşümüzü kapatsa da maskesiz yapamayız. Hazır salgını geriletmişken bize yakışanı yapalım.” uyarısında bulundu.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, maske kullanımının önemine ilişkin Twitter hesabından açıklama yaptı.
Bakan Koca, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
“Maske takmak kime yakışır? Koronavirüsle mücadelede ister istemez sorumluluk sahibi hepimize. Yüzümüzü, gülüşümüzü kapatsa da maskesiz yapamayız. Hazır salgını geriletmişken bize yakışanı yapalım. Maskeli, sosyal mesafeli, riske karşı biraz daha sabredelim.”
kaynak:TRT HABER


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
Dr. Ali Yükseloğlu: Sağlık Turizminde 2026 Hedefleri Netleşti
GENÇLİK VE SPOR KONFEDERASYONUN DAN HALİL FALYALI İÇİN SAYGI MESAJI YAYINLADI