İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Diyarbakır annelerinin PKK tarafından kaçırılan çocuklarını bulmak için başlattığı evlat nöbetinde 16’ncı kavuşmanın yarın gerçekleşeceği müjdesini verdi.
Diyarbakır HDP İl Başkanlığı binası önünde nöbet tutan annelerden biri daha yarın evladına kavuşacak.
Müjdeyi İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Twitter hesabından yaptığı paylaşımla duyurdu.
Soylu, Diyarbakır annelerinin tarih yazdığını belirterek, “16’ncı kavuşma, inşallah yarın gerçekleşecek. Çalışıyoruz, devamı da gelecek” dedi.
KAYNAK:TRT HABER


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
GENÇLİK VE SPOR KONFEDERASYONUN DAN HALİL FALYALI İÇİN SAYGI MESAJI YAYINLADI
AKADEMİDE VE SEKTÖRDE DEPREM: KONFEDERASYON BAŞKANI HAKKINDA ‘SAHTE DOKTORA’ ŞOKU!