Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, bölgede durumun gerginleşmesinin sorumlusunun ateşkes ihlalleri yapan Ermenistan yönetimi olduğu belirtildi.
Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, Ermenistan ordusunun Gence ve Mingeçevir kentleri ile Goranboy, Terter, Ağdam, Ağcabedi, Fuzuli ve Cebrail illerinin köylerine top ve füzelerle ateş açtığı belirtildi.
Saldırılarda çok sayıda sivilin yaşamını yitirdiği ve yaralandığı, sivil altyapının zarar gördüğü aktarıldı.
Bölgede durumun gerginleşmesinin sorumlusunun tamamıyla Ermenistan yönetiminde olduğu belirtildi.
KAYNAK:TRT HABER


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
Dr. Ali Yükseloğlu: Sağlık Turizminde 2026 Hedefleri Netleşti
SANAYİ VE TİCARET KONFEDERASYONU SANKON DAN HALİL FALYALI İÇİN MESAJ YAYINLADI