Afyonkarahisar merkeze bağlı Değirmenayvalı beldesinde yeni tip koronavirüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.
Afyonkarahisar Valisi Gökmen Çiçek başkanlığında toplanan İl Hıfzıssıhha Meclisi kararınca, beldede COVID-19 testlerinde pozitif vakaların artması, bulaş riskinin yüksek olması, hastalığın yayılmasını önlemek ve tedbir amacıyla ikinci bir değerlendirmeye kadar belde karantinaya alındı.
Valilikten yapılan açıklamada, beldede yaşayan vatandaşların zorunlu olmadıkça evlerden çıkmaması gerektiği, temel ihtiyaçların giderilmesi için her aileden sadece bir kişinin dışarıya çıkabileceği vurgulanarak, alınan kararlara uymayan vatandaşlar hakkında adli ve idari işlem yapılacağı ifade edildi.
Kaynak:TRT haber


Hayırsever İş İnsanı Mehmet Aslan: “Çanakkale, Bir Milletin Yeniden Doğuşudur”
İstanbul’dan Bingöl’e 3 Milyon TL’lik Gönül Köprüsü
SANKON FAS KRALLIĞI TEMSİLCİLİĞİ NE ATAMA YAPILDI
İŞ İNSANI MEHMET BABÜR GENEL BAŞKAN YARDIMCILIĞINA ATANDI
SAĞLIK TURİZMİNDE ‘TEŞVİK’ SKANDALI: PROFESÖRÜN ÇEKİ REHİN, DİĞERİNE 20 YIL HAPİS İSTEMİ!
PROF DR HAŞMET MESUT ÖZSOY SAĞLIK TURİZMİ KONFEDERASYONU EN ÜST DÜZEY OTORİTESİ İLAN EDİLDİ
ULUSLARARASI SAĞLIK TURİZMİ VE YATIMLARI VAKFI SATVAK GENEL BAŞKANLIĞINA PROF DR HAŞMET MESUT ÖZSOY GETİRİLMİŞTİR