UEFA Avrupa Ligi son 16 play-off turu ilk maçında Fenerbahçe, konuk ettiği Belçika ekibi Anderlecht’i 3-0 mağlup etti. Sarı-lacivertlilerin gollerini; 11. dakikada Tadic, 42. dakikada Dzeko ve 57. dakikada En-Nesyri attı. Temsilcimiz, 20 Şubat’ta oynanacak rövanş mücadelesinde rakibini elemesi halinde Olympiakos ya da Rangers ile son 16 turunda karşılaşacak.


Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Nevide Çiçek Paylaşılamıyor! Avrupa mı, Süper Lig mi?