UEFA Avrupa Ligi’nde mücadele eden temsilcimiz Fenerbahçe, son 16 turu rövanş mücadelesinde İskoç ekibi Rangers ile karşı karşıya geldi. Sarı-Lacivertliler 3-1’in rövanşında rakibini 2-0 mağlup etti. Uzatma bölümlerine geçilen mücadelenin iki devresinde gol sesi çıkmayınca penaltı vuruşlarına geçildi. Penaltı atışlarında kazanan Rangers olurken temsilcimiz Avrupa Ligi’ne son 16 turunda veda etmiş oldu.


Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Nevide Çiçek Paylaşılamıyor! Avrupa mı, Süper Lig mi?