Ankara’da Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yangın çıktı. Yangında 5 kişi dumandan etkilendi.
Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Psikiyatri servisinde çıkan yangın bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle diğer katlara ulaşmadan kontrol altına alındı.
Yangın nedeniyle oluşan dumandan etkilenen hastalar, itfaiye ekiplerince binanın pencerelerinden tahliye edilerek, hastanenin acil bölümünde tedbir amaçlı gözetim altına alındı.
Bu arada yangında binada mahsur kalan sağlık çalışanları ve hastaların tahliyesi ise yangın merdiveninden yapıldı.
KAYNAK:TRT HABER


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
GENÇLİK VE SPOR KONFEDERASYONUN DAN HALİL FALYALI İÇİN SAYGI MESAJI YAYINLADI
AKADEMİDE VE SEKTÖRDE DEPREM: KONFEDERASYON BAŞKANI HAKKINDA ‘SAHTE DOKTORA’ ŞOKU!