Azerbaycan’da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakalarındaki artış nedeniyle yeni tedbirler alındı.
Azerbaycan Bakanlar Kurulu kararına göre, ülkedeki tüm eğitim ve öğretim kurumlarında 2 Kasım’a kadar tatil ilan edildi.
Bakü metrosu 2 Kasım’a kadar çalışmayacak.
Devlet kurumları personelinin sadece yüzde 30’u işe gidecek, diğer kısmı uzaktan çalışacak. Bu sistem özel sektöre de tavsiye edildi.
Bakanlar Kurulu, 65 yaş üstü kişilere evlerini terk etmemeleri tavsiyesinde bulundu.
Azerbaycan’da eylülde 200’ün altında seyreden günlük vaka sayısı ekimde giderek artmış ve 500’ü geçmişti.
Bugüne kadar 43 bin 280 vaka görülen ülkede 39 bin 671 COVID-19 hastası iyileşmiş, 619 kişi yaşamını yitirmişti.
Kaynak:TRT haber


İstanbul’dan Bingöl’e 3 Milyon TL’lik Gönül Köprüsü
SANKON FAS KRALLIĞI TEMSİLCİLİĞİ NE ATAMA YAPILDI
İŞ İNSANI MEHMET BABÜR GENEL BAŞKAN YARDIMCILIĞINA ATANDI
SAĞLIK TURİZMİNDE ‘TEŞVİK’ SKANDALI: PROFESÖRÜN ÇEKİ REHİN, DİĞERİNE 20 YIL HAPİS İSTEMİ!
Uluslararası Sağlık Turizminde Yeni Dönem: SATKON Genel Sekreterliği’ne Fatih Alp Yıldırım Atandı
ULUSLARARASI SAĞLIK TURİZMİ VE YATIMLARI VAKFI SATVAK GENEL BAŞKANLIĞINA PROF DR HAŞMET MESUT ÖZSOY GETİRİLMİŞTİR
SANKON BURSA İL BAŞKANLIĞI NA ELİF ARAS ATANMIŞTIR