Brezilya, İngiltere’yi geride bırakarak yeni tip koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle, ABD’den sonra dünyada en çok kişinin öldüğü ülke oldu.
Brezilya Sağlık Bakanlığı verilerine göre, COVID-19 nedeniyle son 24 saatte 909 kişinin hayatını kaybetmesiyle, ülkede virüsten ölenlerin sayısı 41 bin 828’e, vaka sayısı da 25 bin 982 artarak 828 bin 810’a yükseldi.
COVID-19’la ilgili verileri derleyen “Worldometers” adlı sitede yer alan güncel bilgilere göre, virüs nedeniyle 41 bin 481 kişinin hayatını kaybettiği İngiltere’yi geride bırakan Brezilya, dünyada ABD’den sonra hem en çok vakanın hem de en çok ölümün görüldüğü ülke konumuna geldi.
kaynak:TRT HABER


Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
İspanya Sağlık Turizminde 2026 Hedeflerini Büyütüyor
Dr. Ali Yükseloğlu: Sağlık Turizminde 2026 Hedefleri Netleşti
GENÇLİK VE SPOR KONFEDERASYONUN DAN HALİL FALYALI İÇİN SAYGI MESAJI YAYINLADI
AKADEMİDE VE SEKTÖRDE DEPREM: KONFEDERASYON BAŞKANI HAKKINDA ‘SAHTE DOKTORA’ ŞOKU!