İngiltere Futbol Ligi (EFL), sekiz Championship kulübünde 10 kişinin koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.
EFL’den yapılan açıklamada, 28-29 Mayıs’ta Championship’te yer alan 24 takımın futbolcu ve kulüp çalışanlarına toplam bin 58 test yapıldığı, 8 ayrı kulüpte 10 kişinin test sonucunun pozitif çıktığı belirtildi.
Koronavirüs tespit edilen kişilerin kendilerini karantinaya aldığı, test sonucu negatif çıkan oyuncuların ise antrenmanlara devam edebileceği ifade edildi.
EFL daha önce 7 kişinin testlerinin pozitif çıktığını açıklamıştı.
KAYNAK:TRT HABER


Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Nevide Çiçek Paylaşılamıyor! Avrupa mı, Süper Lig mi?