Erdoğan ve Putin’den olumlu mesajlar geldi. Erdoğan, “Mevkidaşım Putin ile verimli bir görüşme gerçekleştirerek Soçi’den ayrıldık.” derken, Putin, “Çok yararlı ve kapsayıcı geçti, temasta olacağız” yorumunda bulundu.
Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Putin, bir buçuk yıl sonra ilk kez yüz yüze görüştü. Yaklaşık 3 saat süren görüşmenin ardından Erdoğan ve Putin’den ilk mesajlar geldi.
“VERİMLİ GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRDİK”



Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
Dr. Ali Yükseloğlu: Sağlık Turizminde 2026 Hedefleri Netleşti
GENÇLİK VE SPOR KONFEDERASYONUN DAN HALİL FALYALI İÇİN SAYGI MESAJI YAYINLADI