Depremlerin ardından fay hatları ve riskli binalar konusunda illerden peş peşe adımlar geliyor. Bolu’nun Gerede ilçesinde de ‘Riskli Alan Kentsel DönüşümProjesi’ çerçevesinde fay hattı ve fay hattının kuzeyinde kalan binalar yıkılmaya başlandı. Gerede Belediye Başkanı Mustafa Allar, yıkım çalışmalarını Nisan ayı sonuna dek bitirmeyi hedeflediklerini söyledi. Mikrobölgeleme yöntemiyle fay hattının nereden geçtiğini tespit eden ekiplerin, 700’ün üzerinde binanın yıkımına karar verdiği kaydedildi.



Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Hayırsever İş İnsanı Mehmet Aslan: “Çanakkale, Bir Milletin Yeniden Doğuşudur”