Karaman’da, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında iki binada oturanlar karantinaya alındı.
Yurt genelinde koronavirüs tedbirleri kapsamında karantina uygulaması sürüyor.
Karaman Valiliği’nden yapılan açıklamada, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla Covid-19 salgınının yayılmasını önlemek ve vatandaşları korumak için Siyahser Mahallesi ile 939. Sokak’taki 2 binanın karantinaya alındığı belirtildi.
Açıklamada, kararın, binalardaki sakinlerin bazılarında Covid-19 vakalarının görülmesi ve temaslı sayısının fazla olması nedeniyle alındığı ifade edildi.
KAYNAK:TRT HABER


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
Dr. Ali Yükseloğlu: Sağlık Turizminde 2026 Hedefleri Netleşti
GENÇLİK VE SPOR KONFEDERASYONUN DAN HALİL FALYALI İÇİN SAYGI MESAJI YAYINLADI