Kırklareli’nin Pınarhisar ilçesinde, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında bir ev karantinaya alındı.
Koronavirüs tedbirleri kapsamında bölgesel karantina uygulamaları devam ediyor.
Valilikten yapılan açıklamada, Camikebir Mahallesi İstanbul Caddesi’ndeki bir ev için İl Hıfzıssıhha Kurulunca 14 günlük karantina kararı alındığı belirtildi.
Açıklamada, karantina kararının gerekli tedbirler alınarak uygulamaya konulduğu bildirildi.
Karantinaya uymayanlar hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulacağı ifade edildi.
KAYNAK:TRT HABER


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
Dr. Ali Yükseloğlu: Sağlık Turizminde 2026 Hedefleri Netleşti
GENÇLİK VE SPOR KONFEDERASYONUN DAN HALİL FALYALI İÇİN SAYGI MESAJI YAYINLADI