Koronavirüsü atlatan Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün karantina sonrasında ilk kez kameralar karşısına çıktı. Cuma namazı çıkışında gazetecilerin karşısına çıkan Erdoğan, “4-5 gün içerisinde negatife döndüm. Çok rahat atlattım, aşının faydası oldu.” ifadelerini kullandı.
Bu süreci çok çok rahat atlattım. Tabii ki bunda aşının faydası muhakkak oldu. Ben 2 Sinovac, 3 de Biontech oldum. 4-5 gün içerisinde negatife döndüm. Bugün de cuma ile birlikte halkımla buluşayım istedim.” dedi.
“Emine Hanım benden 1 gün sonra pozitif çıktı. Henüz eşim atlatmadı, tedbirler devam ediyor. Pazartesiye kadar iyileşmesi lazım, BAE’ye birlikte gitmemiz gerekiyor. Eşim beni yalnız bırakmaz.” ifadelerini kullandı.
mynet


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
Uluslararası Sağlık Turizmi Federasyonu 75 Ülkede Küresel Ağını Kurdu
Dr. Ali Yükseloğlu: Sağlık Turizminde 2026 Hedefleri Netleşti
SANAYİ VE TİCARET KONFEDERASYONU SANKON DAN HALİL FALYALI İÇİN MESAJ YAYINLADI