Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde yeni tip koronavirüs (COVID-19) testi pozitif çıkan kişi hakkında, temaslı olduğu kişileri bildirmediği gerekçesiyle soruşturma başlatıldı.
COVID-19 şüphesiyle hastaneye başvuran M.K, yapılan testi pozitif çıkınca izolasyona alındı, filyasyon ekipleri de hastanın temaslı olduğu kişilerin belirlenmesi için çalışma başlattı.
Yapılan araştırmada M.K’nin temas kurduğu 4 kişinin adını filyasyon ekiplerine bildirmediği tespit edildi.
Bunun üzerine M.K’ye Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun ilgili maddesi gereğince para cezası uygulanarak durum savcılığa bildirildi.
M.K. hakkında “Bir resmi belgeyi düzenlemek yetkisine sahip olan kamu görevlisine yalan beyanda bulunan kişinin üç aydan iki yıla kadar hapis veya adli para cezası cezalandırılacağı” hükmü kapsamında adli işlem başlatıldı.
Kaynak:TRT haber


İstanbul’dan Bingöl’e 3 Milyon TL’lik Gönül Köprüsü
SANKON FAS KRALLIĞI TEMSİLCİLİĞİ NE ATAMA YAPILDI
İŞ İNSANI MEHMET BABÜR GENEL BAŞKAN YARDIMCILIĞINA ATANDI
SAĞLIK TURİZMİNDE ‘TEŞVİK’ SKANDALI: PROFESÖRÜN ÇEKİ REHİN, DİĞERİNE 20 YIL HAPİS İSTEMİ!
Uluslararası Sağlık Turizminde Yeni Dönem: SATKON Genel Sekreterliği’ne Fatih Alp Yıldırım Atandı
ULUSLARARASI SAĞLIK TURİZMİ VE YATIMLARI VAKFI SATVAK GENEL BAŞKANLIĞINA PROF DR HAŞMET MESUT ÖZSOY GETİRİLMİŞTİR
SANKON BURSA İL BAŞKANLIĞI NA ELİF ARAS ATANMIŞTIR