Hatay’ın Samandağ ilçesinden deprem bölgesindeki duruma ilişkin açıklamalarda bulunan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, kentte şebeke suyunun içilmesi ve salgın riskine dair açıklamalar yaptı. Koca ayrıca Çapa ve Cerrahpaşa hastanelerinin taşınmasıyla ilgili son gelişmeleri de bildirirken “Beylikdüzü Devlet Hastanesi ile Eyüp Devlet Hastanesi, Çapa’nın kullanımına açılacak” dedi.
Cerrahpaşa’nın ise, Samatya olarak bilinen İstanbul Eğitim Araştırma ile Taksim Eğitim Araştırma Hastanesi kullanıma açılacaktır.


Ufuk Avcı ve Mustafa Karal Hakkındaki Dolandırıcılık İddiaları Büyüyor
“Murat Uygur’dan 19 Mayıs Mesajı: Geleceğimiz Gençlerimizdir”
Futbolcuların ve Sanat Dünyasının Yeni Gözdesi: Sarıtaş Oçakbaşı
Hayırsever İş İnsanı Mehmet Aslan: “Çanakkale, Bir Milletin Yeniden Doğuşudur”
Sinemada Yapay Zeka Sempozyumu Beyoğlu’nda Düzenleniyor
İstanbul’dan Bingöl’e 3 Milyon TL’lik Gönül Köprüsü
SANKON FAS KRALLIĞI TEMSİLCİLİĞİ NE ATAMA YAPILDI